VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback 115KM (benzyna) (1999 - 2002)

VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1999 do 2002 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback osiąga moment obrotowy 170 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback 115KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback 115KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1250 kg
Masa całkowita 1725 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Klimatyzacja 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Dach otwierany, szklany 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 6 900 PLN
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Kierownica skórzana 2001 - 2002 Standard
Lampy ksenonowe 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 4 400 PLN
Dwa zintegrowane foteliki dla dzieci 2001 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback 115KM (benzyna)

czerwiec 2002 65 440 PLN
grudzień 2001 - maj 2002 67 140 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 68 050 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 69 425 PLN
czerwiec 1999 - listopad 1999 67 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Comfortline aut Hatchback 115KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?