VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback 115KM (benzyna) (1999 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1999 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback osiąga moment obrotowy 170 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback 115KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback 115KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1104 kg
Masa całkowita 1685 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 820 PLN
Tempomat 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Klimatyzacja 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Komputer pokładowy 2000 - 2003 Standard
Zamek centralny 2000 - 2003 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2000 - 2003 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2000 - 2003 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 - 2003 Standard
Lakier metalik 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 140 PLN
Dach suwany, elektryczny 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 4 190 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback 115KM (benzyna)

grudzień 2003 59 880 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 56 880 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 57 800 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 57 800 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 59 776 PLN
czerwiec 1999 - listopad 1999 58 422 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Basis Hatchback 115KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.