VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel) (2001 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 285 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,1 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 285 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 V
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1266 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Klimatyzacja 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Komputer pokładowy 2001 - 2003 Standard
Zamek centralny 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2001 - 2003 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2001 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel)

grudzień 2003 73 590 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 69 380 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 71 900 PLN
marzec 2001 - listopad 2001 71 900 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 130KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.