VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 115KM (diesel) (1999 - 2001)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2001 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 285 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 285 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 115KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1237 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag - 4 sztuki 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Tapicerka welurowa 1999 - 2001 Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane 1999 - 2001 Standard
Szyby barwione 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2001 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 115KM (diesel)

maj 1999 - marzec 2001 65 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Hatchback 115KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.