VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback 90KM (diesel) (1997 - 2001)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1997 do 2001 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback wynosi 90 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback 90KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback 90KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1239 kg
Masa całkowita 1790 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 1999 - 2001 Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Klimatyzacja 1999 - 2001 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Komputer pokładowy 1999 - 2001 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 1999 - 2001 Standard
Lakier metalik 1999 - 2001 Standard (w pakiecie) 1 140 PLN
Alarm 1999 - 2001 Standard
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 1999 - 2001 Standard
Instalacja radiowa 1999 - 2001 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Lampy ksenonowe 1999 - 2001 Standard (w pakiecie) 4 530 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 1999 - 2001 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback 90KM (diesel)

grudzień 2000 - grudzień 2001 86 331 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 83 206 PLN
sierpień 1997 - listopad 1999 80 862 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Highline Hatchback 90KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?