VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel) (1999 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 187 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 235 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 9,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 187 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1154 kg
Masa całkowita 1710 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Tempomat 1999 - 2000 Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Klimatyzacja 1999 - 2000 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Komputer pokładowy 1999 - 2000 Standard
Zamek centralny 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2000 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel)

styczeń 2000 92 674 PLN
grudzień 1999 89 319 PLN
styczeń 1999 - listopad 1999 85 720 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI GTI Hatchback 110KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?