VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel) (2001 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback osiąga moment obrotowy 285 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,1 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 285 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 V
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1226 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Klimatyzacja 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Komputer pokładowy 2001 - 2003 Standard
Zamek centralny 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2001 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel)

grudzień 2003 72 540 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 69 240 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 70 840 PLN
marzec 2001 - listopad 2001 70 840 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Hatchback 130KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.