VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel) (1998 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1998 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 177 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,0 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 6,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 2
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,0 s
Prędkość maksymalna 177 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1289 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ESP - system stabilizacji toru jazdy 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1998 - 2000 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel)

lipiec 1998 - wrzesień 2000 68 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 90KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.