VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel) (2000 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2000 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1391 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Tempomat 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Alarm 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
ASR 2000 - 2003 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

wrzesień 2000 - sierpień 2003 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.