VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel) (2000 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2000 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2518 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1391 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Tempomat 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Alarm 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
ASR 2000 - 2003 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

wrzesień 2000 - sierpień 2003 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 150KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.