VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 115KM (diesel) (1999 - 2001)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2001 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback osiąga moment obrotowy 285 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 285 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 115KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2518 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1331 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Alufelgi 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Dach suwany, elektryczny 1999 - 2001 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 115KM (diesel)

wrzesień 1999 - marzec 2001 68 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Highline Hatchback 115KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?