VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel) (1998 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1998 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 177 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,0 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 6,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 2
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,0 s
Prędkość maksymalna 177 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1289 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1998 - 2000 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel)

lipiec 1998 - wrzesień 2000 68 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Hatchback 90KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?