VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel) (1997 - 2002)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1997 do 2002 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 50 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback wynosi 68 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 160 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 17,2 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 133 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 17,2 s
Prędkość maksymalna 160 km/h
Moc 68 KM
Momen obrotowy 133 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 175/80R14
Rozmiar felgi 6J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1178 kg
Masa całkowita 1730 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 820 PLN
Klimatyzacja 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Komputer pokładowy 2000 - 2002 Standard
Zamek centralny 2000 - 2002 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2000 - 2002 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2000 - 2002 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 - 2002 Standard
Lakier metalik 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 140 PLN
Alarm 2000 - 2002 Standard
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2000 - 2002 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel)

grudzień 2001 - czerwiec 2002 58 440 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 60 580 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 62 993 PLN
sierpień 1997 - listopad 1999 58 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 SDI Trendline Hatchback 68KM (diesel)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?