VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback 125KM (benzyna) (1999)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 1999 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback wynosi 125 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback przypadają 5 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 170 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback 125KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 5
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback 125KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1223 kg
Masa całkowita 1695 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tylne oparcie składane, dzielone 1999 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1999 Standard (indywidualny)
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 1999 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 1999 Standard (indywidualny)
Instalacja radiowa 1999 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia 1999 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 1999 Standard (indywidualny)
Lampy ksenonowe 1999 Standard (w pakiecie) 4 530 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 1999 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 1999 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback 125KM (benzyna)

sierpień 1999 77 052 PLN
styczeń 1999 - lipiec 1999 80 434 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 GTI Hatchback 125KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?