VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna) (1998 - 1999)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 1999 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 198 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback osiąga moment obrotowy 170 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 1735 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Spalanie w jeździe miejskiej 12,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,8 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 198 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6J
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Masa własna 1250 kg
Masa całkowita 1725 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1998 - 1999 Standard (w pakiecie) 730 PLN
Klimatyzacja 1998 - 1999 Standard (w pakiecie) 5 600 PLN
Zamek centralny 1998 - 1999 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1998 - 1999 Standard
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1998 - 1999 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

wrzesień 1998 - sierpień 1999 62 907 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?