VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna) (1998 - 1999)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 1999 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 198 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback osiąga moment obrotowy 170 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 1735 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Spalanie w jeździe miejskiej 12,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,8 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 198 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6J
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Masa własna 1250 kg
Masa całkowita 1725 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1998 - 1999 Standard (w pakiecie) 730 PLN
Klimatyzacja 1998 - 1999 Standard (w pakiecie) 5 600 PLN
Zamek centralny 1998 - 1999 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1998 - 1999 Standard
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1998 - 1999 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

wrzesień 1998 - sierpień 1999 62 907 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 Basis aut Hatchback 125KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.