VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna) (1998 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 198 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback przypadają 5 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback osiąga moment obrotowy 170 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna)

Spalanie w jeździe miejskiej 12,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,8 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 198 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 5
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2518 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1260 kg
Masa całkowita 1830 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Dach suwany, elektryczny 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 1998 - 2000 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna)

lipiec 1998 - marzec 2000 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 4Mot. Highline Hatchback 125KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?