VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 180KM (benzyna) (2002 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 180KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback wynosi 180 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback przypadają 5 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 235 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 180KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 180KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 180 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 5
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 180KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1279 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 180KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Tempomat 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2002 - 2003 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 180KM (benzyna)

kwiecień 2002 - sierpień 2003 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 180KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?