VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 150KM (benzyna) (1999 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1999 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback przypadają 5 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 150KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 5
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 150KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1345 kg
Masa całkowita 1770 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1999 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1999 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1999 - 2003 Standard (indywidualny)
Tempomat 1999 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Klimatyzacja 1999 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Komputer pokładowy 1999 - 2003 Standard
Zamek centralny 1999 - 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1999 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 150KM (benzyna)

grudzień 2003 84 290 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 80 490 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 84 500 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 84 500 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 85 951 PLN
styczeń 1999 - listopad 1999 86 212 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Hatchback 150KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?