VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna) (2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback osiąga moment obrotowy 145 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 1735 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(20 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,3 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna)

Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Masa własna 1076 kg
Masa całkowita 1630 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2003 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2003 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna)

grudzień 2003 58 830 PLN
luty 2003 - listopad 2003 60 330 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Q Hatchback 105KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.