VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna) (2002 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 194 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 155 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 194 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1117 kg
Masa całkowita 1700 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 770 PLN
Tempomat 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 640 PLN
Klimatyzacja 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 5 820 PLN
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard
Zamek centralny 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2002 - 2003 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna)

grudzień 2003 60 440 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 59 240 PLN
listopad 2002 62 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Hatchback 110KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?