VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna) (2002 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 194 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback osiąga moment obrotowy 155 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 194 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1147 kg
Masa całkowita 1740 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 4 260 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2002 - 2003 Standard
Fotel pasażera z mech regulacją wysokości 2002 - 2003 Standard
Tylny podłokietnik 2002 - 2003 Standard
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 5 040 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy 2002 - 2003 Standard
Klimatyzacja Climatronic 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 7 300 PLN
Dwa zintegrowane foteliki dla dzieci 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 450 PLN
Kurtyny powietrzne + boczne poduszki - przód 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 4 170 PLN
Czujnik deszczu 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 870 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna)

grudzień 2003 66 290 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 65 090 PLN
listopad 2002 65 090 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Hatchback 110KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?