VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna) (2002 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 194 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback osiąga moment obrotowy 155 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(14 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 194 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1107 kg
Masa całkowita 1700 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 770 PLN
Tempomat 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 640 PLN
Klimatyzacja 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 5 820 PLN
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard
Zamek centralny 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 260 PLN
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2002 - 2003 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

grudzień 2003 57 340 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 56 240 PLN
listopad 2002 56 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.