VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna) (2002 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 194 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback osiąga moment obrotowy 155 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(15 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 194 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1107 kg
Masa całkowita 1700 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 770 PLN
Tempomat 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 640 PLN
Klimatyzacja 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 5 820 PLN
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard
Zamek centralny 2002 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 260 PLN
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2002 - 2003 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

grudzień 2003 57 340 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 56 240 PLN
listopad 2002 56 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Hatchback 110KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.