VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 102KM (benzyna) (2000 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2000 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback osiąga moment obrotowy 145 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 102KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 102KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1323 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Klimatyzacja 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Komputer pokładowy 2001 - 2003 Standard
Dach suwany, elektryczny 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Alarm 2001 - 2003 Standard
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2001 - 2003 Standard
Kierownica i drążek biegów skórzane 2001 - 2003 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 900 PLN
Tapicerka skórzana 2001 - 2003 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 102KM (benzyna)

grudzień 2003 69 190 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 66 090 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 67 700 PLN
wrzesień 2000 - listopad 2001 67 700 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 102KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.