VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 100KM (benzyna) (2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback wynosi 100 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback osiąga moment obrotowy 145 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 1735 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 100KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 100KM (benzyna)

Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Masa własna 1283 kg
Masa całkowita 1740 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2000 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2000 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 Standard (w pakiecie) 820 PLN
Tempomat 2000 Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Klimatyzacja 2000 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Komputer pokładowy 2000 Standard
Zamek centralny 2000 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2000 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2000 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2000 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 100KM (benzyna)

kwiecień 2000 - sierpień 2000 64 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Comfortline aut Hatchback 100KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.