VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback 100KM (benzyna) (1997 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1997 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback wynosi 100 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback osiąga moment obrotowy 145 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback 100KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback 100KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1151 kg
Masa całkowita 1630 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2000 Standard (w pakiecie) 820 PLN
Klimatyzacja 2000 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Zamek centralny 2000 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2000 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 Standard
Lakier metalik 2000 Standard (w pakiecie) 1 140 PLN
Dach suwany, elektryczny 2000 Standard (w pakiecie) 4 190 PLN
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2000 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2000 Standard (w pakiecie) 6 910 PLN
Instalacja radiowa 2000 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback 100KM (benzyna)

sierpień 2000 52 140 PLN
grudzień 1999 - lipiec 2000 53 322 PLN
grudzień 1998 - listopad 1999 51 570 PLN
sierpień 1997 - listopad 1998 53 834 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 Basis Hatchback 100KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?