VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna) (1997 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1997 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 171 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,0 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 128 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback wynosi około 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,0 s
Prędkość maksymalna 171 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 128 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 175/80R14
Rozmiar felgi 6 J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1213 kg
Masa całkowita 1670 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 820 PLN
Klimatyzacja 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Komputer pokładowy 2000 - 2003 Standard
Zamek centralny 2000 - 2003 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2000 - 2003 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2000 - 2003 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 - 2003 Standard
Lakier metalik 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 140 PLN
Alarm 2000 - 2003 Standard
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2000 - 2003 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

grudzień 2003 53 840 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 51 040 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 52 140 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 52 840 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 53 834 PLN
sierpień 1997 - listopad 1999 52 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?