VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna) (2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 164 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback osiąga moment obrotowy 128 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback wynosi około 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 1735 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,7 s
Prędkość maksymalna 164 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 128 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15 T
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna)

Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Masa własna 1253 kg
Masa całkowita 1710 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2003 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2003 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna)

grudzień 2003 55 530 PLN
luty 2003 - listopad 2003 57 030 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Q Hatchback 75KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.