VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna) (1997 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1997 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 171 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,0 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback osiąga moment obrotowy 128 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback wynosi około 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,0 s
Prędkość maksymalna 171 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 128 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 175/80R14
Rozmiar felgi 6 J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1213 kg
Masa całkowita 1670 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 820 PLN
Klimatyzacja 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 060 PLN
Zamek centralny 2000 - 2003 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2000 - 2003 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 - 2003 Standard
Lakier metalik 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 140 PLN
Dach suwany, elektryczny 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 4 190 PLN
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2000 - 2003 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 6 900 PLN
Instalacja radiowa 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna)

grudzień 2003 50 740 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 48 040 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 49 040 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 49 040 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 50 553 PLN
grudzień 1998 - listopad 1999 48 892 PLN
sierpień 1997 - listopad 1998 51 052 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.4 Basis Hatchback 75KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.