VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM (benzyna) (1996 - 1997)

VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1996 do 1997 roku. VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III osiąga moment obrotowy 166 Nm. VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1052 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1405 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 2
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 166 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM (benzyna)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1405 mm
Masa własna 1185 kg
Masa całkowita 1685 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1996 - 1997 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Tapicerka welurowa 1996 - 1997 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM (benzyna)

marzec 1996 - sierpień 1997 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM (benzyna)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.