VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III 64KM (diesel) (1991 - 1993)

VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III 64KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1991 do 1993 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 47 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III wynosi 64 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III osiąga moment obrotowy 124 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1405 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III 64KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III 64KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 64 KM
Momen obrotowy 124 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III 64KM (diesel)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1405 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1525 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III 64KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zamek centralny 1991 - 1993 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1991 - 1993 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1991 - 1993 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1991 - 1993 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1991 - 1993 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1991 - 1993 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1991 - 1993 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III 64KM (diesel)

listopad 1991 - sierpień 1993 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.9 GL D Hatchback III 64KM (diesel)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?