VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III 64KM (diesel) (1996 - 1997)

VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III 64KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1996 do 1997 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 47 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III wynosi 64 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III osiąga moment obrotowy 124 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 1695 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III 64KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III 64KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 64 KM
Momen obrotowy 124 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III 64KM (diesel)

Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Masa własna 1015 kg
Masa całkowita 1525 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III 64KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1996 - 1997 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III 64KM (diesel)

grudzień 1996 - kwiecień 1997 41 319 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Spring Hatchback III 64KM (diesel)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?