VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel) (1994 - 1997)

VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1994 do 1997 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 176 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III osiąga moment obrotowy 202 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1405 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,8 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 176 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 202 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/60 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1405 mm
Masa własna 1145 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1994 - 1997 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1994 - 1997 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1994 - 1997 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1994 - 1997 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel)

kwiecień 1997 61 146 PLN
grudzień 1996 - marzec 1997 61 706 PLN
grudzień 1995 - listopad 1996 58 465 PLN
grudzień 1994 - listopad 1995 52 540 PLN
kwiecień 1994 - listopad 1994 61 146 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.9 CL TDI Hatchback III 90KM (diesel)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.