VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna) (1993 - 1994)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1993 do 1994 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III osiąga moment obrotowy 145 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III wynosi około 9,7 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1052 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1405 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 9,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,6 s
Prędkość maksymalna 175 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/50 R15
Rozmiar felgi 81
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1405 mm
Masa własna 1265 kg
Masa całkowita 1540 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tylne oparcie składane, dzielone 1993 - 1994 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 1993 - 1994 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1993 - 1994 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1993 - 1994 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1993 - 1994 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1993 - 1994 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1993 - 1994 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1993 - 1994 Standard (indywidualny)
ABS 1993 - 1994 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna)

styczeń 1993 - kwiecień 1994 52 248 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM (benzyna)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?