VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna) (1991 - 1996)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1991 do 1996 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 168 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III osiąga moment obrotowy 140 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III wynosi około 7,5 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 1695 mm szerokości, 1425 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,3 s
Prędkość maksymalna 168 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 140 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 175/ 65 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna)

Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1425 mm
Masa własna 1100 kg
Masa całkowita 1535 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy i pasażera 1995 - 1996 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1994 - 1996 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1994 - 1996 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1991 - 1996 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1991 - 1996 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1991 - 1996 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1991 - 1996 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1991 - 1996 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1991 - 1996 Standard (indywidualny)
Wykończenie w welurze 1991 - 1996 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna)

sierpień 1991 - czerwiec 1996 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback III 75KM (benzyna)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.