VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna) (1994 - 1997)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1994 do 1997 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,0 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III osiąga moment obrotowy 145 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III wynosi około 8,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1405 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,8 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,0 s
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 65
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/60 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1405 mm
Masa własna 1075 kg
Masa całkowita 1550 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1994 - 1997 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1994 - 1997 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1994 - 1997 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1994 - 1997 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna)

kwiecień 1997 56 642 PLN
grudzień 1996 - marzec 1997 57 162 PLN
grudzień 1995 - listopad 1996 54 159 PLN
grudzień 1994 - listopad 1995 56 642 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Hatchback III 90KM (benzyna)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.