VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna) (1991 - 1997)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1991 do 1997 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 178 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III osiąga moment obrotowy 145 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III wynosi około 7,6 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1425 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,6 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,1 s
Prędkość maksymalna 178 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 175/70 R13
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1425 mm
Masa własna 940 kg
Masa całkowita 1540 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy i pasażera 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1995 - 1997 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1991 - 1997 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1991 - 1997 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1991 - 1997 Standard (indywidualny)
Skrzynia automatyczna 1991 - 1997 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1991 - 1997 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna)

listopad 1991 - październik 1997 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL aut Hatchback III 90KM (benzyna)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.