VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III 60KM (benzyna) (1996 - 1997)

VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1996 do 1997 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III wynosi 60 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1391 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III osiąga moment obrotowy 116 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 1695 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III 60KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 60 KM
Momen obrotowy 116 Nm
Pojemność skokowa silnika 1391 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III 60KM (benzyna)

Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Masa własna 1075 kg
Masa całkowita 1505 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1996 - 1997 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III 60KM (benzyna)

kwiecień 1997 38 411 PLN
grudzień 1996 - marzec 1997 38 411 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.4 Spring Hatchback III 60KM (benzyna)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.