VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III 60KM (benzyna) (1996 - 1997)

VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1996 do 1997 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III wynosi 60 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1391 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III osiąga moment obrotowy 116 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1425 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III 60KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 60 KM
Momen obrotowy 116 Nm
Pojemność skokowa silnika 1391 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III 60KM (benzyna)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1425 mm
Masa własna 1075 kg
Masa całkowita 1505 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1996 - 1997 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1996 - 1997 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III 60KM (benzyna)

marzec 1996 - lipiec 1997 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.4 Hatchback III 60KM (benzyna)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.