VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna) (1991 - 1996)

VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1991 do 1996 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III wynosi 60 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 157 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 15,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1391 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III osiąga moment obrotowy 107 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III wynosi około 6,5 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1152 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1425 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 15,9 s
Prędkość maksymalna 157 km/h
Moc 60 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1391 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 175/65 R13
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1425 mm
Masa własna 1000 kg
Masa całkowita 1505 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy i pasażera 1995 - 1996 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1994 - 1996 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1994 - 1996 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1991 - 1996 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1991 - 1996 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna)

sierpień 1991 - wrzesień 1996 60 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Hatchback III 60KM (benzyna)

Inne wersje iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.