VOLKSWAGEN Golf Hatchback III (1991 - 1997)

VOLKSWAGEN Golf Hatchback III

Generacja była produkowana od 1991 do 1997 roku. VOLKSWAGEN Golf Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 44 do 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Hatchback III wynosi od 60 do 190 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 157 do 224 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,5 do 15,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Hatchback III jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 6 cylidrów o pojemności od 1391 do 2861 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Hatchback III przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Hatchback III osiąga moment obrotowy od 107 do 245 Nm. VOLKSWAGEN Golf Hatchback III posiada napęd na 4 koła lub napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Hatchback III to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Hatchback III w zależności od wersji silnika, waha się od 5,5 do 10,5 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Hatchback III posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1052 do 1152 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, od 1695 do 1710 mm szerokości, od 1405 do 1425 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Hatchback III

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Hatchback III

Silniki benzynowe
(1996 - 1997) 2.0 Syncro Hatchback III 115KM
(1996 - 1997) 2.0 Syncro Hatchback III 115KM
(1996 - 1997) 2.0 Syncro Comfortline Hatchback III 115KM
(1996 - 1997) 2.0 Syncro Comfortline Hatchback III 115KM
(1996 - 1997) 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM
(1996 - 1997) 2.0 Syncro Trendline Hatchback III 115KM
(1996 - 1997) 1.6 Hatchback III 100KM
(1996 - 1997) 1.6 Hatchback III 100KM
(1996 - 1997) 1.6 Comfortline Hatchback III 100KM
(1996 - 1997) 1.6 Comfortline Hatchback III 100KM
(1996 - 1997) 1.6 Trendline Hatchback III 100KM
(1996 - 1997) 1.6 Trendline Hatchback III 100KM
(1996 - 1997) 1.8 Hatchback III 90KM
(1996 - 1997) 1.8 Hatchback III 90KM
(1996 - 1997) 1.6 Hatchback III 75KM
(1996 - 1997) 1.6 Hatchback III 75KM
(1996 - 1997) 1.6 Spring Hatchback III 75KM
(1996 - 1997) 1.6 Spring Hatchback III 75KM
(1996 - 1997) 1.4 Hatchback III 60KM
(1996 - 1997) 1.4 Hatchback III 60KM
(1996 - 1997) 1.4 Spring Hatchback III 60KM
(1996 - 1997) 1.4 Spring Hatchback III 60KM
(1995 - 1997) 2.9 Syncro VR6 Hatchback III 190KM
(1995 - 1997) 2.9 Syncro VR6 Highline Hatchback III 190KM
(1995 - 1997) 2.9 Syncro VR6 Highline Hatchback III 190KM
(1995 - 1996) 2.0 GL Syncro Hatchback III 115KM
(1995 - 1996) 2.0 GL Syncro Hatchback III 115KM
(1995 - 1996) 1.8 GL Hatchback III 90KM
(1995 - 1996) 1.6 GL Hatchback III 75KM
(1995 - 1996) 1.6 GL Hatchback III 75KM
(1994 - 1997) 2.9 Syncro VR6 Hatchback III 190KM
(1994 - 1997) 1.8 CL Hatchback III 90KM
(1994 - 1997) 1.8 GT Hatchback III 90KM
(1993 - 1996) 2.0 16V GTI Hatchback III 156KM
(1993 - 1997) 2.0 16V GTI Hatchback III 150KM
(1993 - 1997) 2.0 16V GTI Hatchback III 150KM
(1993 - 1994) 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM
(1993 - 1994) 1.8 GL Syncro Hatchback III 90KM
(1993 - 1996) 1.6 CL Hatchback III 75KM
(1992 - 1996) 2.0 GL aut Hatchback III 115KM
(1992 - 1997) 2.0 GL aut Hatchback III 115KM
(1992 - 1996) 1.6 CL Hatchback III 75KM
(1991 - 1997) 2.8 VR6 Hatchback III 174KM
(1991 - 1997) 2.8 VR6 Hatchback III 174KM
(1991 - 1997) 2.0 GTI Hatchback III 115KM
(1991 - 1997) 1.8 CL Hatchback III 90KM
(1991 - 1997) 1.8 CL aut Hatchback III 90KM
(1991 - 1997) 1.8 GL Hatchback III 90KM
(1991 - 1997) 1.8 GL aut Hatchback III 90KM
(1991 - 1996) 1.8 GT Hatchback III 90KM
(1991 - 1996) 1.8 GT Hatchback III 90KM
(1991 - 1996) 1.8 GT Special Hatchback III 90KM
(1991 - 1996) 1.8 GT Special Hatchback III 90KM
(1991 - 1996) 1.8 CL Hatchback III 75KM
(1991 - 1996) 1.8 CL Hatchback III 75KM
(1991 - 1996) 1.8 GL Hatchback III 75KM
(1991 - 1996) 1.8 GL Hatchback III 75KM
(1991 - 1996) 1.4 CL Hatchback III 60KM
(1991 - 1996) 1.4 CL Hatchback III 60KM

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Hatchback III

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.