VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM (benzyna) (1990 - 1991)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1990 do 1991 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II wynosi 98 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II osiąga moment obrotowy 143 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1705 mm szerokości, 1555 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 98 KM
Momen obrotowy 143 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM (benzyna)

Długość 4255 mm
Szerokość 1705 mm
Rozstaw osi 2480 mm
Wysokość 1555 mm
Masa własna 1245 kg
Masa całkowita 1640 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
Wykończenie sportowe 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
Alufelgi 1990 - 1991 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1990 - 1991 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM (benzyna)

styczeń 1990 - marzec 1991 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback zielony tylny prawy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback zielony przedni lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.