VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna) (1990 - 1992)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1990 do 1992 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 79 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II wynosi 107 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II osiąga moment obrotowy 157 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4040 mm długości, 1665 mm szerokości, 1405 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 107 KM
Momen obrotowy 157 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Długość 4040 mm
Szerokość 1665 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1405 mm
Masa własna 875 kg
Masa całkowita 1465 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Wykończenie sportowe 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Lusterko ust. mechanicznie 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Termometr zewnętrzny 1990 - 1992 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

grudzień 1990 - marzec 1992 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback pomarańczowy przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czarny tylny lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?