VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna) (1990 - 1992)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1990 do 1992 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 79 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II wynosi 107 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II osiąga moment obrotowy 157 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4040 mm długości, 1665 mm szerokości, 1405 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 107 KM
Momen obrotowy 157 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Długość 4040 mm
Szerokość 1665 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1405 mm
Masa własna 875 kg
Masa całkowita 1465 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Termometr zewnętrzny 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Lusterko ust. mechanicznie 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Wykończenie sportowe 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1990 - 1992 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

grudzień 1990 - marzec 1992 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback pomarańczowy przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czarny tylny lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.