VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna) (1986 - 1988)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1986 do 1988 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 102 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II wynosi 139 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 208 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II osiąga moment obrotowy 168 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II wynosi około 8,6 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1680 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,6 s
Prędkość maksymalna 208 km/h
Moc 139 KM
Momen obrotowy 168 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/55/R15
Rozmiar felgi 6.5JxR15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna)

Szerokość 1680 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1460 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Wykończenie sportowe 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Lusterko ust. mechanicznie 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1986 - 1988 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna)

styczeń 1986 - grudzień 1988 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback biały przedni lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.