VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II 88KM (benzyna) (1990 - 1992)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II 88KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1990 do 1992 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II wynosi 88 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II osiąga moment obrotowy 142 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4040 mm długości, 1665 mm szerokości, 1415 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II 88KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II 88KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 88 KM
Momen obrotowy 142 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II 88KM (benzyna)

Długość 4040 mm
Szerokość 1665 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1415 mm
Masa własna 900 kg
Masa całkowita 1440 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II 88KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zamek centralny 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Wykończenie w welurze 1990 - 1992 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1990 - 1992 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II 88KM (benzyna)

grudzień 1990 - marzec 1992 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Hatchback II 88KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback pomarańczowy przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czarny tylny lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.