VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM (benzyna) (1990 - 1992)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1990 do 1992 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II wynosi 88 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1665 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 88 KM
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM (benzyna)

Szerokość 1665 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Masa własna 900 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia automatyczna 1990 - 1992 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM (benzyna)

grudzień 1990 - marzec 1992 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback pomarańczowy przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czarny tylny lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.