VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM (benzyna) (1989 - 1991)

VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1989 do 1991 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II wynosi 98 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II osiąga moment obrotowy 143 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1705 mm szerokości, 1415 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 98 KM
Momen obrotowy 143 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM (benzyna)

Szerokość 1705 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1415 mm
Masa własna 1105 kg
Masa całkowita 1580 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1989 - 1991 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1989 - 1991 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1989 - 1991 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1989 - 1991 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1989 - 1991 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1989 - 1991 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM (benzyna)

sierpień 1989 - wrzesień 1991 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback pomarańczowy przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czarny tylny lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.