VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II 72KM (benzyna) (1986 - 1990)

VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II 72KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1986 do 1990 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 53 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II wynosi 72 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 162 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II przypadają 2 zawory.

VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1680 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II 72KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II 72KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,1 s
Prędkość maksymalna 162 km/h
Moc 72 KM
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II 72KM (benzyna)

Szerokość 1680 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Masa własna 890 kg
Masa całkowita 1400 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II 72KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1989 - 1990 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1986 - 1990 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1986 - 1990 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1986 - 1990 Standard (indywidualny)
Wykończenie w welurze 1986 - 1990 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1986 - 1990 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1986 - 1989 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II 72KM (benzyna)

marzec 1986 - czerwiec 1990 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.6 GL Hatchback II 72KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback pomarańczowy przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czarny tylny lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.