VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna) (1984 - 1988)

VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1984 do 1988 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II wynosi 55 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1272 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II osiąga moment obrotowy 96 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1680 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 55 KM
Momen obrotowy 96 Nm
Pojemność skokowa silnika 1272 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Szerokość 1680 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Masa własna 870 kg
Masa całkowita 1360 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zamek centralny 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1984 - 1988 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1984 - 1988 Standard (indywidualny)
Lusterko ust. mechanicznie 1984 - 1986 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

styczeń 1984 - grudzień 1988 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback pomarańczowy przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czarny tylny lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?