VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna) (1983 - 1988)

VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1983 do 1988 roku.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II wynosi 55 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 170 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,0 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1272 cm3.

VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II posiada a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Spalanie przy jeździe w trasie 6,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,0 s
Prędkość maksymalna 170 km/h
Moc 55 KM
Pojemność skokowa silnika 1272 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 155\80\13 175\70\13 185\60\14
Skrzynia biegów Manualna

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Masa własna 845 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia manualna 1983 - 1988 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

sierpień 1983 - grudzień 1988 35 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.3 GL Hatchback II 55KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback pomarańczowy przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf II hatchback czarny tylny lewy

Inne wersje ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?