VOLKSWAGEN Golf Hatchback II (1983 - 1992)

VOLKSWAGEN Golf Hatchback II

Generacja była produkowana od 1983 do 1992 roku. VOLKSWAGEN Golf Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 40 do 116 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Hatchback II wynosi od 54 do 158 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 162 do 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,6 do 14,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1272 do 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Hatchback II przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Hatchback II osiąga moment obrotowy od 95 do 225 Nm. VOLKSWAGEN Golf Hatchback II posiada napęd na 4 koła lub napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Hatchback II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Hatchback II w zależności od wersji silnika, waha się od 5,0 do 9,0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Hatchback II posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: od 3985 do 4255 mm długości, od 1665 do 1705 mm szerokości, od 1395 do 1555 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Hatchback II

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Hatchback II

Silniki benzynowe
(1990 - 1991) 1.8 GTI G60 Hatchback II 158KM
(1990 - 1991) 1.8 GTI G60 Hatchback II 158KM
(1990 - 1992) 1.8 16V GTI Hatchback II 126KM
(1990 - 1992) 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM
(1990 - 1991) 1.8 Syncro Country Hatchback II 98KM
(1990 - 1992) 1.8 CL Hatchback II 88KM
(1990 - 1992) 1.8 GL Hatchback II 88KM
(1990 - 1992) 1.8 GL Aut. Hatchback II 88KM
(1990 - 1992) 1.6 CL Aut. Hatchback II 75KM
(1990 - 1992) 1.3 CL Hatchback II 54KM
(1990 - 1992) 1.3 CL Hatchback II 54KM
(1989 - 1992) Rallye 1.8 G60 4x4 Hatchback II 158KM
(1989 - 1991) 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM
(1989 - 1991) 1.8 CL Syncro Hatchback II 98KM
(1989 - 1991) 1.8 GT Syncro Hatchback II 98KM
(1989 - 1991) 1.8 GT Syncro Hatchback II 98KM
(1989 - 1992) 1.3 CL Hatchback II 54KM
(1987 - 1989) 1.8 16V GTI Special Hatchback II 129KM
(1987 - 1989) 1.8 GTI Special Hatchback II 107KM
(1987 - 1992) 1.8 GT Special Hatchback II 90KM
(1987 - 1988) 1.8 GT Syncro Hatchback II 90KM
(1987 - 1989) 1.8 GT Syncro Hatchback II 90KM
(1987 - 1992) 1.8 GT Syncro Hatchback II 87KM
(1987 - 1991) 1.8 GT Hatchback II 84KM
(1987 - 1991) 1.8 GT Hatchback II 84KM
(1987 - 1989) 1.8 Hatchback II 84KM
(1987 - 1990) 1.8 GT Special Hatchback II 84KM
(1987 - 1989) 1.6 Hatchback II 70KM
(1987 - 1992) 1.6 CL Hatchback II 70KM
(1986 - 1992) 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM
(1986 - 1988) 1.8 GTI 16V Hatchback II 139KM
(1986 - 1992) 1.8 16V GTI Hatchback II 129KM
(1986 - 1992) 1.8 GTI Hatchback II 107KM
(1986 - 1988) 1.8 CL Syncro Hatchback II 90KM
(1986 - 1989) 1.8 CL Syncro Hatchback II 90KM
(1986 - 1992) 1.8 GT Hatchback II 90KM
(1986 - 1989) 1.8 Syncro Hatchback II 90KM
(1986 - 1988) 1.8 GT Hatchback II 90KM
(1986 - 1988) 1.8 Syncro Hatchback II 90KM
(1986 - 1989) 1.8 Syncro Hatchback II 90KM
(1986 - 1992) 1.8 CL Syncro Hatchback II 87KM
(1986 - 1990) 1.8 GL Hatchback II 84KM
(1986 - 1989) 1.6 Hatchback II 75KM
(1986 - 1990) 1.6 GL Hatchback II 72KM
(1986 - 1989) 1.3 C Hatchback II 55KM
(1986 - 1992) 1.3 CL Hatchback II 55KM
(1986 - 1992) 1.3 GL Hatchback II 55KM
(1986 - 1989) 1.3 Hatchback II 54KM
(1986 - 1992) 1.3 CL Hatchback II 54KM
(1985 - 1988) 1.8 C Hatchback II 90KM
(1985 - 1990) 1.8 CL Hatchback II 90KM
(1985 - 1992) 1.8 GL Hatchback II 90KM
(1985 - 1989) 1.8 C Hatchback II 90KM
(1985 - 1988) 1.8 CL Hatchback II 90KM
(1985 - 1988) 1.8 GL Hatchback II 90KM
(1985 - 1992) 1.8 CL Hatchback II 87KM
(1985 - 1991) 1.8 GL Hatchback II 87KM
(1985 - 1992) 1.8 GL Aut. Hatchback II 87KM
(1985 - 1992) 1.6 CL Aut. Hatchback II 75KM
(1985 - 1992) 1.6 GL Hatchback II 70KM
(1985 - 1992) 1.6 GL Hatchback II 70KM
(1984 - 1988) 1.8 GTI Hatchback II 112KM
(1984 - 1992) 1.8 GTI Hatchback II 110KM
(1984 - 1989) 1.8 / C Hatchback II 90KM
(1984 - 1990) 1.8 CL Hatchback II 84KM
(1984 - 1988) 1.6 C Hatchback II 75KM
(1984 - 1988) 1.6 CL Hatchback II 75KM
(1984 - 1988) 1.6 GL Hatchback II 75KM
(1984 - 1992) 1.6 CL Hatchback II 70KM
(1984 - 1988) 1.3 C Hatchback II 55KM
(1984 - 1988) 1.3 CL Hatchback II 55KM
(1984 - 1988) 1.3 GL Hatchback II 55KM
(1983 - 1989) 1.6 / C Hatchback II 75KM
(1983 - 1989) 1.6 Base / C Aut. Hatchback II 75KM
(1983 - 1992) 1.6 CL Hatchback II 75KM
(1983 - 1988) 1.3 GL Hatchback II 55KM
(1983 - 1989) 1.3 Hatchback II 54KM

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Hatchback II

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.